Tickets

Dynamo verkoopt tickets via het ticketsysteem van Paylogic.
Voor veel activiteiten is het mogelijk kaarten te kopen in de voorverkoop. Onze 3 voorverkoopadressen zijn: Dynamo Boxoffice, op deze site en via Primera winkels. Tijdens de voorverkoopperiode worden servicekosten berekend; de hoogte van dit bedrag is afhankelijk van de ticketprijs en het verkoopkanaal.
Koop je je kaarten bij de Boxoffice van Dynamo dan betaal je geen servicekosten.

Openingstijden Boxoffice Dynamo:
Ma-vrij 9.00-20.00 uur

Met Paylogic bestel je op een snelle, simpele en veilige manier tickets via internet. Betaling verloopt via iDeal (online pinnen) en Credit Card (VISA/ Mastercard). Vanuit Duitsland of Belgiƫ kun je betalen via Dexia, BBL, Deutsche Bank 24. In vijf simpele stappen meld je je aan en binnen enkele minuten is je bestelling voltooid. Vervolgens ontvang je van Paylogic een e-mail met je zogenaamd E-Ticket, voorzien van een unieke barcode. Dit is je toegangsbewijs. Je print hem uit en neemt hem mee.
Heb je nog vragen, of is assistentie gewenst, bel dan met Paylogic 0900-PAYLOGIC (0900-7295644, 40ct p/m). Ook op de website van Paylogic vind je antwoord op veel vragen. Lees daar verder over veiligheid van betalen, privacy en algemene FAQ.

Tickets worden retour genomen als een concert geen doorgang vindt. Heb je een kaartje gekocht bij de boxoffice van Dynamo dan kun je dit terugvorderen bij de boxoffice van Dynamo. Heb je een ticket online besteld dan gaat dit rechtstreeks via Paylogic.

Heb je de tickets gekocht bij een Primera dan is de procedure als volgt: de tickets (origineel, kopie bewaren): tezamen met je NAW gegevens, bankrekeningnummer en telefoonnummer versturen naar:
Paylogic CS
(naam geannuleerd concert)
Postbus 1231
9701 BE Groningen