TICKETS

Dynamo verkoopt tickets via het ticketsysteem van Ticketscript.

Voor veel activiteiten is het mogelijk kaarten te kopen in de voorverkoop. Onze 3 voorverkoopadressen zijn: Dynamo Boxoffice, hier op de website en via alle AKO winkels. Tijdens de voorverkoopperiode worden servicekosten berekend; de hoogte van dit bedrag is afhankelijk van de ticketprijs en het verkoopkanaal.

Koop je je kaarten bij de Boxoffice van Dynamo dan betaal je geen servicekosten.
Let wel op dat je bij de boxoffice alleen met je pinpas kunt betalen. 
Openingstijden Boxoffice Dynamo:
Ma-vrij 8.30-20.00 uur

Via ticketscript is het kopen van een online ticket snel, veilig en eenvoudig. Je hoeft geen account aan te maken, maar kunt direct je ticket kopen. Betalen kan via iDeal, Credit Card of PayPal. Bestel je vanuit het buitenland? Dan zijn er ook aanvullende (buitenlandse) betaalmethoden beschikbaar. Tickets zijn te bestellen via smartphone, computer of tablet. Tickets kunnen zowel vanaf papier als vanaf je mobiel of tablet gescand worden, printen is daarom niet noodzakelijk. Je kunt je tickets bijvoorbeeld opslaan via Apple Wallet of Google Now.

Heb je vragen of is er een probleem met je bestelling? Mail dan naar ticketscript via supportREMOVETHIS@ANDTHISticketscript.nl. Tussen 9.00 en 21.00 antwoordt de support desk gemiddeld binnen 4 uur. Het doel is om alle vragen binnen 24 uur op te lossen. Op de website van ticketscript vind je het antwoord op veelgestelde vragen. Ben je het e-ticket kwijt, ga dan direct naar deze link. 

Concert geannuleerd? 

Tickets worden retour genomen als een concert geen doorgang vindt. Heb je een kaartje gekocht bij de boxoffice van Dynamo of bij de AKO winkels, dan kun je dit terugvorderen bij de boxoffice van Dynamo of een e-mail sturen naar infoREMOVETHIS@ANDTHISdynamo-eindhoven.nl. Heb je een ticket online besteld dan gaat dit rechtstreeks via Ticketscript. Helaas worden er geen service- en administratiekosten teruggegeven.