Veel gestelde vragen | Dynamo app

[For English see below]
Heb je een vraag over onze Dynamo app? Kijk dan eens hieronder bij onze veel gestelde vragen, wie weet staat hier het antwoord tussen dat jij zoekt.
Heb je een vraag die hier niet tussenstaat? Neem dan contact op met: leden@dynamo-eindhoven.nl.

Mijn profiel:
Hoe kan ik mijn profiel verder invullen?
Om je profiel compleet te maken ga je via de app naar “Ledenportaal”. Je gaat nu naar de webpagina van de app. Vervolgens ga je via het menu naar “mijn gegevens”, hier klik je op “Gegevens aanpassen”. Je kunt nu je profiel aanpassen zoals: je adres, geboortedatum, etc. Ook kun je hier een profielfoto toevoegen.

Reserveringen en abonnementen:

Ik wil graag een abonnement aanvragen, hoe doe ik dit?
Om een abonnement aan te vragen ga je naar “Ledenportaal” via de app. Je wordt nu doorgestuurd naar de webpagina. Ga naar SHOP. Vervolgens kies je het gewenste abonnement en klik je op “bestellen”.

Ik wil graag een (dans)strippenkaart aanvragen, hoe doe ik dit?
Om een strippenkaart aan te vragen ga je naar “Ledenportaal” via de app. Je wordt nu doorgestuurd naar de webpagina. Ga naar SHOP. Vervolgens kies je de gewenste strippenkaart en klik je op “bestellen”.

Ik wil graag een losse les boeken, hoe doe ik dit?
Voor een losse les ga je in de app naar “Rooster”. Vervolgens ga je naar de dag dat jij een les wilt volgen, ga naar de gewenste les en klik op “Reserveren”. Klik vervolgens op “aanschaffen”.

Ik wil graag een proefles aanvragen, hoe doe ik dit?
Om een proefles aan te vragen ga je naar de lessenpagina. Bij de gewenste les klik je op “Tickets”. Je wordt nu doorverwezen naar een aanvraagformulier. Heb je al een Dynamo account, klik dan op “Inloggen”. Heb je dit nog niet, klik dan op “Registreren”. Vul vervolgens het formulier verder in en geef onderin aan dat het om “1 gratis proefles” gaat, klik vervolgens op “Aanmelden”.

Waar kan ik zien welke lessen jullie op dit moment aanbieden?
Ga hiervoor naar “Lesaanbod” in de app.

Waar kan ik zien welke abonnementen en strippenkaarten jullie aanbieden?
Voor onze abonnementen en strippenkaarten ga je naar “Ledenportaal”. Ga vervolgens naar SHOP. Hier zie je ons huidige aanbod van abonnementen en strippenkaarten.

Ik wil een abonnement aanvragen maar het blok waarvoor ik wil aanvragen is al begonnen, kan ik hier alsnog aan meedoen?
Ja, het is mogelijk om halverwege het blok een abonnement aan te vragen. Er wordt een automatische berekening gemaakt voor het resterende bedrag zodat je niet voor het gehele blok hoeft te betalen.

Ik ben aanwezig voor de les maar ik ben mij vergeten aan te melden, wat moet ik doen?
Geef dit even aan bij de leraar, diegene kan jou vervolgens aanmelden. Als je een abonnement/strippenkaart hebt dan hoef je hierna verder niets meer te doen. Als je een losse les volgt dan krijg je meteen een betaalverzoek via de app.

Betalingen en facturen:
Hoe kan ik facturen van mijn abonnementen inkijken?
Om je facturen in te zien ga je naar Ledenportaal. Vervolgens ga je naar “mijn abonnementen”. Hier kun je zien welke abonnementen/strippenkaarten je hebt aangeschaft en kun je jouw facturen inzien.

Hoe kan ik zien of ik nog een factuur open heb staan?
Als je een factuur open hebt staan dan wordt dit aangegeven zo gauw je de Dynamo app opent. Je kunt op de link klikken om te betalen. Ook ontvang je een email met betalingslink.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Om te betalen klik je op de link iDEAL. Je hebt nu de volgende betaalmogelijkheden: iDEAL, Creditcard en PayPal.

Overig:
Waarom is het nodig dat ik me aanmeld via de app?
Het lijkt wat omslachtig maar op deze manier kunnen wij je gemakkelijk op de hoogte houden van veranderingen in een les, bijvoorbeeld als je les niet doorgaat of als er een les wordt gegeven door een gastdocent. Via deze weg kun je precies zien wanneer je wel of niet je les kunt volgen en wanneer er vakantie is. Zo weet jij van tevoren waar je aan toe bent.


Frequently asked questions | Dynamo app

Do you have a question about our Dynamo app? Check below for our frequently asked questions, maybe you can find here the answer you were looking for.
Do you have a question that’s not in here? Please, contact us at: leden@dynamo-eindhoven.nl.

My Profile:
How can I fill in the rest of my profile?
To complete your profile you go to “Member portal” via the Dynamo app. You are now at the webpage. Go to “mijn gegevens” and klick at “gegevens aanpassen”. Now you can change your profile, as like: your address, date of birth, etc. You can also add here a profile picture.

Reservations and subscriptions:
I would like to apply for a subscription, how can I do this?
To conclude a subscription go to “Member portal” via the Dynamo app. You are now at the webpage. Go to SHOP via the menu. Pick the subscription you would like to have and confirm.

I would like to buy a (dance)class-card, how can I do this?
To buy a (Dance)class-card go to “Member portal” via the Dynamo app. You are now at the webpage. Go to SHOP via the menu. Pick the class-card you would like to have and confirm.

I would like to book an individual lesson, how can I do this?
To book a single class go to “Calendar” via the Dynamo app. Go to the day you would like to take a class, pick your class and click at “reserve” and than “purchase”.

I would like to take a trial class, how can I do this?
To take a trial class go to this page. Click at “Tickets” at the class of your choice. You are now at the application form. If you allready have an account of the Dynamo App, click at “Inloggen”. If you don’t have an account, click at “Registreren”. Fill in the form. At the bottom you choose “1 gratis proefles” (one trial class for free), than click at “Aanmelden” (subscribe).

How can I check which classes you offer at this moment?
Go to “Activities” in the Dynamo app.

How can I check which subscriptions and class-cards you offer?
For our subscriptions and class-cards you go to “Member portal” via the Dynamo app. Go to SHOP, you can check now our current offer of subscriptions and class-cards.

I would like to apply for a subcription but the period/block I would like to start is already started, can I still join?
It is possible to apply a subscription in a period/block that allready has started. There will be made an automatic calculation for the remaining amount so you don’t have to pay the whole period/block.

I am already present in class but I forgot to check in, what can I do?
Please, motion this at your teacher, he will sign you in. When you have a subscription/class-card you don’t have to do anything next. When you take an individual lesson you will now get a payrequest via the Dynamo app.

Payments and invoices:
How can I check the invoices from my subscriptions?
To check your invoices you go to “Member portal”. Now you can go to “mijn abonnementen” (my subscriptions). You can find here your subscriptions/class-cards and you can check your invoices.

How can I check if I have to pay an invoice?
When you have to pay an invoice you will see this as soon as you open the Dynamo app. You can click on the link to pay. You will also receive an email with a link to pay.

Which options to pay do you have?
When you would like to pay, you click at the iDEAL link. Now you have the following options: iDEAL, Creditcard and PayPal.

Other questions
Why is it necessary to use this app?
Maybe it seems a bit long-winded but at this way we can keep you easely up-to-date when something changes in class, for example: when your class has canceled or when there will be a guest-instructor. Via this way you know exactly when there will be a lesson and when we have holidays. In this way you know beforehand what you can expect.